DULU....DULU...


Hmmm sebenarnya sejak aku form 1 ni, aku asyik teringat jeee memori yang lepas2 mase tahu enam. Haaaa bile aku teringat, rase sedih ada, gembira ada, kekadang buat aku tergelak sorang2. Hhaha.. 
Aku teringat lagi dulu..

DULU.... Pernah sekali tangan Cikgu Salmiah melekat dekat pipi aku..
DULU.... Cikgu Yazid suka sangat kacau aku..
DULU.... Ada cikgu partical ni suka ejek aku 'WAN' 
DULU.... Sir solehan pernah bantai aku sebab tak siapkan kerja sekolah..
DULU.... Sir solehan pernah denda aku menyanyi dekat depan kelas..
DULU.... Cikgu Isa pernah marah aku dan cikgu Hassan pujuk aku..
DULU.... Sir solehan bagi aku semangat masa aku nak berlari..
DULU.... Ramai cikgu yang bagi semangat dekat aku supaya berjaya..
DULU.... Akuu pernah kene mengorat dengan Saiful dekat tandas haha.

Semua yang pernah cikgu lakukan dekat aku buat aku berjaya dalam upsr dan jadikan hidup aku bersinar walaupun hanya seketika... Walaupun memalukan aku, tapi bagi aku cikgu buat semua tuh kerana cikgu sayang kat aku.. Cikgu taknak aku gagal.. Dan aku ambil pengajaran dari hidup aku.. I LOVE ALL MY CIKGU!! Saya takkan pernah lupa jasa cikgu selama ini!! :'DD 

No comments: