This Time Is Make Me Cannot Sleep.


No caption about this picture. Hehehe selalunye ade caption, bukan main panjang lagi caption yang aku buat >< Yelah, orang yang pandai BM kan *amin* Anyway, tak tahu aa sebenarnya nak update ape nih. Tadi punyalah beria nak cakap ni lah, ni lah tapi sekrang sudah lupa maaaa -_-" Ni disebabkan aku nak cari gambar yang sesuai lah nih. Hadooiii gambar puncaaaaa ! Hahaha k forget it. Jap, tengah fikir nak update pasal ape. *1 jam kemudian* Haaaaa! Okey2 aku mulakan cerita okey? Dengar tawww ! Harini hari sabtu, 11 haribulan 8 tahun 2012. Harini hari yang paling paling paing lambat akuu tidor! Tengoklah, sekarang pon dah pukul 3.30 pagi! OMGuccciiiii -_-" Susahlah nak tidor, mata tak boley nak lelap. Maybe aku dah tidor lame kot petang tadi. Erm yelahkan, penat balik dari tadarus perdana kat sekolah. Fuuhhh fuuhhhh mata aku mesti lebam besok, gerenti punyalaaaaa. Dah pernah terjadi kat aku. Hahaa tak apala, aku bukannya jaga muka sangat ~( '_'~) Hihihihi. Eh yekeee kak? Ahhh, apeape jelaaa :P Di malam yang sunyi nih, aku tak kesunyian pon >< adalah sesuatu yang temankan aku. Movie koreaaaa! Aku tengok kat website maaduu. *eh korang fikir lain eh? Jangan fikir bende yang mengarut k....... Jangan buatkan bulu roma aku naik -_-" k sambung cerita, kat website nih banyak betol movie korea yang best best. Salah satunya, boys over flower, dream high 2, lagi lagi haaaa korang tengok lah sendiri :P Aku tengok dream high 2, woooo best wooooo cite die. Pelakon lelaki die dah lah hensem, comel, tinggi pulak tuh, ada ciri ciri suami aku nih >< *angan angan jelaaaa* pelokan wanita diee...... Errr fikir lah sendiri xD malas dah nak citeee. Okey, cerite nih best, ade part tuh sedih, gembire, lawak n macam macam lagi lah. Tapi bile part sedih, mmg aku nangis gila gilaa ahh. Sekotak tisu tak cukup untuk aku la air mata yang menitis di pipi ku ini taw. Lap sini, lap sana, llap hingus, korek hidung, ambek taik die then makan -_- eeii pengotor lah kawwww. Huhuhu sedih koottt. Nangis gila gila. Biasalah cerite korea lah katakan >< Belom tegok sampai habis, baru episod 5 kau rase. Nak habiskan, then tengok cite lain pulak. Nak habiskan kotak tisu yang kedua pulak >< Hehehe. Habislah stok hari taya nanti takdaaa tisu -_-" Hahaa wat lek, wat peace :D Sape tengok kat sini? Sape yang tengok tuh, kiteee geng. *sep sikitt* Yeaaahhhh! Eh cukuplaaa sampai sini jee. Aku nak sambung tengok cerita tuh. And sekarang dah pukul 4.00 pagi???? OMGeeeee!!! Sahur laaa choooii. EH tak sahur aku pukul 5.30 pon boley ~ Kehkehkeh xD Wuuuu~ panjangkan? Hehehe okelaaa sampai di sini jee saya cerita. Mata dah ngantok. huhuh but aku taknak tidor, nak tengok cerite korea. bhahahha. oke Assalamualaikum .

1 comment:

Unknown said...

sape yang tengok tuh, cer try komen sikit :D