Kejam! Gambar Bayi Dipanggang Dan Dibakar

Zaman Jahiliyah dahulu, orang Arab bunuh bayi perempuan hidup2 bukan kerana mereka malu atau tidak sayang tetapi mereka tidak sanggup melihat anak perempuan mereka dirogol depan mata mereka apabila besar nanti. Jadi, demi maruah anak dara mereka tercalar biar mati dari kecil.


Sebaliknya zaman moden yang konon bertamadun hari ini, tanpa buang bayi tidak kira lelaki perempuan tanpa belas, rasa sayang dek kerana berzina dan lahir anak hasil perhubungan yang haram. Inilah malang yang menimpa si kecil yang tidak berdosa sama sekali ini.


Si bayi kecil inilah antara golongan yang dijamin Allah SWT ahli syurga dan pemberi Syafaat. Adakah kita akan diberi syafaat mereka jika kita yang bunuh mereka? Kembalilah kepada ajaran Islam, jauhilah budaya cinta tanpa batas agama, jauhilah mendedah aurat di khalayak dan jauhilah pergaulan bebas yang akhirnya akan menarik manusia ke dalam lembah perzinaan.

Marilah kita semua Berusaha menegakkan Syariat Islam agar segala kerumitan jenayah yang kian merbahaya ini dapat dibendung dengan keadilan Islam. Wallahualam.
Hmm takde hati perut betullah korang nih . Bayi tuh tak berdosa pon . Kenapalah korang kejam sangat nak buang bayi nih ? Kalau taknak bayi nih pergilah bawak die kat rumah anak yatim ke , ape ke , nih buang , bakar . Lebih baik kasi aku , kakak aku suke bayi . Hmm . Tak kesian ke tengok die yang masih kecik tak dapat nak tengok dunia nih korang dah seksa dorang camtuh , tak kesian ke ? Sape suruh korang buat maksiat ? Kalau dari dulu korang taknak bayi , janganlah buat maksiat . Kalau nak buat maksiat , kau pergilah kahwin cepat sane *kahkah* Elok lagi kalau korang kahwin cepat , nanti terhindar daripada maksiat , haaaa ! Sampai sini je laaa aku berceramah . Hahaha . Tak gune kalau ceramah panjang2 tapi orang kat luar masih lagi tak insaf . Bagai mencurah air ke daun keladi . Fikir2lah dan renungkan lah . Assalamualaikum .

No comments: