Lukisan for PBS 2012 ^^


Hey3, cantik tak lukisan tuh? cantik tak? cantik tak? Haaa tak cantik? Hmmm k kejamnyee korang :( Penat je aku buat bende ni. Hmm. Yang kata cantik tuh, thanks a lot :) Eh cantik yang mane ni? Orang tu ke atau lukisan tuh? HAHA k perasan pulak aku nih -..- xD Of course lah korang kate yang lukisan tuhh kan? Tahu dahh ^^ hehe

Sebenarnye, lukisan ni bukan saje2 je nak buat. Heh aku takkan buat suatu keje saje2 okey, mesti ade sebab. Lukisan ni for my PBS seni. Sekarang ni kiteorang dah takde periksa, kiteorang just ade PBS jee. PBS ni pon kene buat betol2 taw sebab markah ni die akan ambil sampai form 3 nanti. Soo aku buat la betol2. Sebenarnye nak buat secantik, cantik, cantik, cantik yang boleh tapi takdoo ideaa lorh. Ni je yang ade kat dalam kepala aku ni. Tapi bile habis buat bende ni tetibe pulak idea datang melambak -..- Sengal jee. Anyway, aku bukan buat sorang2, aku telah ditolong oleh my sister yang cantik, comel, baik, kreatif lagi pandai *jgn puji byk2, nanti kembang* xD Terima kasih lah to my sister yaaa! Semoga jasamu di balas juaaa! Muaahh :* Ade banyak lagi kerje PBS yang aku kene buat nanti. Buat mase sekarang buatlah yang senang dulukan. hehe. Nak hantar hari Selase minggu depan. Harap2 sempat aku siapkan. Hey korang, doakan aku taw supaya dapat BAND 6 dalam semua mata pelajaran :) thankss :) Korang mesti tak tahukan ape tuh PBS? Nanti2 je laaa aku bagitahu yee. Sekarang ni pon dah malam, i want to sleep. Esok cuti sekolah sebab ade NUZUK AL-QURAN <3 Berbuatlah banyak ibadah kay? :> Assalamualaikum

No comments: