Apa Harus Aku Lakukan?! Hmmm


OhmyGoshhhh!!! Korang tgk gamabr tuu, die tujukan kat aku lah. Ahhh *pengsan* Love u Harry more, more n more x)

Ok! bertambah semangat pulak nak update blog ni hehee :) Ade tak ubat penyakit jatuh cinta?? xD okeyokey. Kite kembali ke cerita kite yeee..

Okey, pada suatu hari di saat suasana yang sunyi sepi hanya ditemani tv yang terpasang dan laptop di depann mata ni haaa. Semasa aku membuka laptop, akanku buka twitter terlebih dahulu. Eh korang jgn lupe follow taw. Link die ade disediakan. Hahaha sempat lagi *malu malu* Eh setakat ni bm aku okey kan? HAHA Ok! Then , aku tweet dengan asyraf faiz. Die ni boyfriend Marliyana. K dua2 ni sweet couple. Jelly tgk dorang xD Marliyana ade pernah cakap yang die jeles tgk aku bertweets dgn Acap Paiz.. Tapi mmg aku dah biase macam ni nak buat camne kan. Then Marliyana buka twitter die, pastu die menyampuk die cakap "eheemm , nak join :3" k macam tu laa. Then bla bla bla bla......

Marliyana merajuk ngan si Acap Paiz, k tahu salah saye :/ Tapi semuanye dah okey dah. Marliyana dah tak merajuk :) Taapiiiiiii *buat muka* dgn aku belom lagiii :( aku tak mintak maaf ngan die lagii ... hmmm :( Habis laa akuu , dah lah hot kot die kat skolah .. Takper2, nanti pegi sekolah besok , aku akan mintak maaf n pujuk die! K aku boleh!!! x) Ok! cayook fiezah untuk besok! hehe over pulak -..- K laa, SELAMAT BERBUKA PUASA. Assalamulaikum.

No comments: