Ramadhan Sudah Tiba!

eh gambar ni saya buat sendiri taw!!! hehe

Hi Assalamualaikum. Okey, hari ni kita dah sampai ramadhan yang ke9. Bagi sesape yang puse penuh sampa ke harini, admin bangge ngan korang sebab korang telah menjalankan satu suruhan yang Allah perintahkan :) Yang budak2 tu jangan lah main mercun, bahaya dik main mercun kat luar. Yang org dewasa pulak, jgn tgk jee korang nasihatlah sekali adik2 kite tuu :) Sebab skrang kat tv kan kite ade dgr banyak dah kes ttg mercun ni, Soo berhati-hati lah yee :) OK ubah topic. Topic puase. Ehh bukan tadii topic puase ke? bhahaha -.- xD fuhhh bertenanglaaa kamuu x) OK! Alaaaa , saya lupe lah ape saya nak cakap tadii. Koranglah ni -.- K forget it! Saya nak ucapkan Salam Ramadhan kepada muslim2 di luar sane. Saya nak mintak maaf kalau ade tersalah pape k? OK! Bye Assalamualaikum :)

No comments: